2014. július 8., kedd

Következő rész: HAMAROSAN.

Na szóval emberek. NEMSOKÁRA LESZ RÉSZ. Igen, tudjuk, hogy sokat csúszunk és ti meg vártok. Igen, tudjuk hogy nyár van és mi eddig is csak kifogásokkal jöttünk hogy ezért meg azért csak ekkor meg akkor lesz rész. Én kérek elnézést, de ha józan ésszel belegondoltok mindenkinek vannak kötelezettségei akár nyár van akár iskolaidő. Írom a részt, de én sem vagyok mindig gépnél. Tudjuk hogy csökken az olvasóink száma, de aki ezért mert nem jönnek részek csak esetleg havonta, nem olvassa tovább.. már bocsi de akkor sosem szerette a sztorit. Azoknak viszont akik egy szuszra elolvasták ezt a másfél évadot és tetszésüket fejezték ki ( mert nem egy példa volt rá) nagyon nagyon örülünk. És kérünk titeket, hogy tartsatok ki mellettünk.. mi is igyekszünk megfelelni. Sajnálom ha megsértettem valakit, de én amolyan ami a szívemen az a számon típusú ember vagyok bocsi.
Hamarosan rész.


Szofis .xX

4 megjegyzés:

  1. Uristeen nagyon jo a blogotok! Gyorsan kovi reszt!!!! ;))

    VálaszTörlés
  2. Gyorsan a kovi reszt! Lecci!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem a blogotokat. És teljesen érthető, hogy vannak annál fontosabb dolgok is az életben, mintthogy egész nap a gép előtt ülj és írogass. Szerintem ez a történet annyira jó, hogy a legtöbb olvasni vágyó ember tetszését elnyeri/elnyerte. Tényleg nagyon jól írtok, minden elismerésem a tiétek! Csak így tovább! (Türelemmel) várom a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
  4. Bocsi, elírtam *minthogy. :)

    VálaszTörlés