2014. január 13., hétfő

Happy 1 year! :)

Hellósztok drága NSF olvasók :) szerintem nem sokan tudjátok, de azért mondom ..... most lett egy éves a blog<3 ja és utólag is boldog szülinapot Zaaayn :D pár kulisszatitok kerül a színre muhahaha:D




 Innen indult minden :) és látjátok a megjelenítések számát?:) Máig ez a legtöbbet megjelenített bejegyzés :) (büszke)


Ez az első fejlécünk volt:) A régi szép idők:DD
Második fejléc, ezen már látszik, hogy melyik két fiú van a főszerepben :)) amúgy, ha jól emlékszem(sőt biztosan) ez made by Szofiis fejléc :))

Jelenlegi fejléc, ez is Szofiis munkája :)


Hát ez már pár napos, de mindegy azért köszönjük szépen a több, mint 40 ezer oldalmegjelenítést :)


Ez az összes időpontban lévő, országonkénti megjelenítés(mindig hazudik, ezt már észre vettem-.-) böngészőnkénti és operációs rendszerenkénti megjelenítés :) ezt is köszönjük :))
Ez az összes megj. havonta és a legtöbb megjelenítéssel rendelkező hónap(augusztus) elég szép szám :)






Azért a legkulisszább-kulisszákat nem rakom ide, de itt vannak a piszkozataink :) A felsőt Szofiis kezdte el és benne vannak az ötleteléseink a jövőre nézve, azt, azért nem tárom fel ;) Az alsó viszont az enyém:D egyszer nagyon unatkoztam és elkezdtem verseket költeni, mivel nem költőnek szántak,(az a bátyám(rohadjon meg)) ezért elég gyatrák lettek, sőt még értelmük sincs, pár olvasó látta még régebben, de már nem fogom megmutatni xd



A következő rész nem tudom mikor lesz, talán, ha Szofiis dűlőre jut és folytatja, akkor neki áll, ha pedig nem folytatja minden erőmmel azon leszek, hogy, folytassam a blogot :) én ~D vagyok, de szerintem nyugodtan mondhatom Szofiis nevében is, hogy boldog szülinapot a blognak és, hogy olvassatok, komizzatok, pipáljatok, mindegy, csak visszajelzést kapjunk, szóval, akkor a bejegyzést lezárom egy ilyennel:
Üdv, ~D és Szofiis xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése