2013. december 15., vasárnap

2.évad/8.rész

Olvassátok el a rész végén lévő üzenetet FONTOS! :)

Harry szemszöge

Szilveszter van és itt ülünk a hotel szobánkban, a hiányos bandánk és Aileen. Aileen összetörve, megsebezve ült mellettem, én pedig próbáltam menedéket nyújtani neki, elfelejtetni vele mindent, ami fájdalmat okozhat neki. Mind lelki, mind testi fájdalmat. Egy ideig-óráig néha sikerül is, de mindig van valami, ami eszébe juttat valamit. Fogalmam sincs mit csináljunk ma, nem hiszem, hogy lenne kedve, ereje elmenni valahova, de próbálkozni azért lehet nem? Hamarosan este tíz óra és jó lenne eldönteni, hogy akkor mi is legyen. A szobaajtó kinyílódott, mire mindannyian odakaptuk a fejünket. Liam jött meg. A hotel információs pultjához küldtük le, hogy megkérdezze milyen lehetőségeket ajánl nekünk "bulizáshoz". Egy kissé csalódott arca volt. Ledobódott mellém és a fülemhez hajolt.
-Érzem, hogy Niall nagy bajt fog okozni.-suttogta, mire zavarodott képpel néztem rá.-Egyedül elment valahova "megünnepelni" az Újévet.
-Reménykedjünk benne, hogy nem csinál semmi ostobaságot!-suttogtam neki vissza, hogy Aileen ne hallja. Feltápászkodott, majd összecsapta a tenyerét.
-Na azt mondták, hogy van a környéken pár hangulatos bár, meg akár a Time Square-re is érdemes lenne kimennünk.-vázolta fel a lehetőségeinket, amit az információs ember mondott.
-Menjünk a Time Square-re!-kezdtem el könyörögni nekik, ami nekem a legjobban tetszett.
-Én itt maradok.-szólalt meg Aileen is.
-Ne már! A.J. nem maradhatsz itthon egyedül! Velünk kell jönnöd!-jelentettem ki katonásan.
-Én akkor is itthon maradok, nem akarok így elmenni.-mondta, majd lejjebb csúszott a kanapén és karba tette a kezét.
-Én meg nélküled nem megyek sehova!-tettem én is karba a kezem és elkezdtünk farkas szemet nézni.
-Olyan gyerekesek vagytok!-röhögte el magát Liam, majd folytatta ellent mondást nem tűrő hangon.-Öltözzetek fel jó melegen.
A többiek elkezdtek öltözni, csak mi ültünk még ott egymás szemét nézve. 2 percig meredten bámultuk egymást és már csak azt hallottuk, hogy valaki becsukta az ajtót.
-Azt hiszem nekünk is menni kéne!-mondtam, majd felálltam és nyújtottam a kezem, hogy felsegítsem a kanapéról. Belekapaszkodott, majd felállt.
-Utállak!-kezdte el feltekerni a sálját a nyaka köré. Küldtem neki egy puszit mosolyogva, majd én is felvettem a sálam. Felvettük a kabátunkat, meg a sapkánkat és elindultunk. Bezártam a szobát közben előbbre engedtem Aileen-t. Odaálltam mellé és vártuk a liftet, hogy megérkezzen, de, amikor az megjött nem várt személy..ek voltak ott. Niall és valami csaj állt szorosan mellette. De nem csak mi hökkentünk meg, hanem Ő is ugyanúgy.
-Szi-Szia.-köszönt halkan Aileen, amikor kis híján fellökte őt Niall. Vissza se köszönt. Beszálltunk a liftbe és egyből magamhoz húztam, mert látszott rajta, hogy mindjárt elsírja magát.
-Shh..nyugi!-simogattam a haját nyugtatásképp. A vállamba fúrta a fejét és könnyeivel áztatta pólómat. Csak egy hang zavarta meg a csendet, amikor leértünk, szorosan magamhoz húztam a derekánál, majd kiszálltunk és a szálloda elé mentünk, ahol a srácok vártak ránk.
-Niall...-motyogta Liam, majd elhúzta tőlem Aileen-t és szorosan megölelte.-Ne törődj vele, most csak hülye, később megbánja!-mondta neki, miközben az oldalát végig simította.
-Szerintem induljunk el!-gondolkoztam hangosan.
-Hívtunk taxit.-jelentette ki Louis.
-Nem hiszem, hogy ma olyan könnyen a közelébe is jutunk taxival.
-10 kilométer innen, legalább 8 kilométert kéne előbbre jutni, mert Aileen egészségi állapota nem engedne meg ennyi sétát!-mondta Liam, ahogy ránézett Aileenre.
-Oké..-motyogtam. Csak Aileen szipogása törte meg a közöttünk lévő csendet, persze körülöttünk minden zajos volt. Majd leállt mellettünk egy hét személyes taxi, ami értünk jött, beszálltunk, majd el is indultunk a Time Square-hez.

-Na ugye nem is olyan rossz?-kérdeztem üvöltve, mosolyogva a mellettem álló A.J.-től, már a tömeg közepén állva.
-Tényleg nem rossz, de jobb is lehetne.-húzta el a száját, miközben beszélt, ami itt kb. suttogásnak tűnt.
-Ahj..gyere ide!-karoltam át vállát és közelebb húztam magamhoz. Ő megfogta a derekam és a mellkasomhoz nyomta az arcát. Meleg leheletét kissé éreztem, kabáton keresztül, amiből arra következtettem, hogy beszél.-Mondtál valamit?-toltam el kissé, hogy a szemébe nézhessek. Szemébe megint megjelentek a könnyek.
-Csak azt, hogy sajnálom, hogy elrontom az életeteket!-motyogta alig érthetően, de mégis kivettem minden kiejtett betűjét.
-Ne mondj ilyet, légyszíves! Nem rontottad el, csak életet vittél bele. Érzed?-tettem kezét a szívemre, ami majd' kiugrott a helyéről.-Életet vittél a szívembe.-néztem mélyen a szemébe. Tíz másodpercig bámultuk egymást, majd egyszer csak zavartan elkapta a tekintetét felőlem. Odament Liamhez, mondott neki valamit, majd elment. Egy perc van még éjfélig és pont most akar elmenni... és Liam engedte. Megindultam utána, de a nagy tömegben nem nagyon tudtam haladni. Két méterrel volt előbbre, de ő gyorsabban tudott haladni, mint én. A tömeg üvöltve, részeges hangulattal kezdett el visszaszámolni tíztől.-Aileen!-üvöltöttem teli torokból.-Aileen, állj meg légyszíves!-gyorsabban próbáltam menni, majdnem minden embert fellöktem csak, hogy közelebb jussak hozzá. Két ember volt hátra, amikor elkaptam a csuklóját, visszahúztam és erősen magamhoz szorítottam.
-Engedj el lécci!-ismételgette, de elhallgattattam. Ajkaimat rátapasztottam övéire. Próbáltam azt éreztetni vele, hogy nem akarom elengedni, nem akarom, hogy elmenjen bármikor is és, hogy nem rontotta el az életünket. Elgyengült karjaim között és körbe fonta nyakamat a kezeivel. Visszacsókolt. Mindent kizártam körülöttem. A tömeget, a tűzijátékot, a "Boldog Újévet!" felkiáltásokat, a Time Square-t, New Yorkot, a világot, egyedül rá és az ajkaira koncentráltam. Hogy puha ajkai csókolják, az enyémeket, hogy a gyengéd karjai átkarolják a nyakamat. Végre azt érzem, hogy senki nem állhat közénk. Jelenleg...

Halihó emberek :) Nos, hát remélem már mind tudjátok, hogy visszatértem, igen ~D vagyok :) remélem tetszett a visszatérő részem, pipáljatok, kommenteljetek, iratkozzatok fel, szavazzatok a ByTheWay-re és a többi, és a többi
A fontos dolog pedig: két barátnőm és én szervezünk egy Directioner talit itt Sopronban, aki tudna jönni, vagy ismer embereket, akik tudnának, szóljatok, hirdessétek, ha lehet, hogy minél többen legyünk, eddig úgy néz ki, hogy április 18-án, Nagypénteken, tehát tavaszi szünetbe rendeznénk, szóval, ha lehet jelentkezzetek nálam(ha min. 10 biztos jelentkező lesz csinálok egy csoportot, amibe beveszlek titeket :) ) https://www.facebook.com/kozari.dori :)
~D xx

3 megjegyzés:

  1. nagyon jóóó!!! na végre visszatértetek! Kövit! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jó, imádom ezt a blogot!!
    Mikor lesz kövi???

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó. Most találtam rá a blogra, imádom!! Köviit <33

    VálaszTörlés