2013. október 29., kedd

~Búcsúszó.




Sziasztok kedves NSF olvasók!


Köszönöm, hogy ilyen sokan vagytok kitartó olvasók, de most egy rossz hírt szeretnék közölni. Nem folytatom a blogot.. egy részt nincs ihletem és ilyenkor nagyon lusta vagyok, másrészt pedig már közel egy hónapja nem ültem gépnél, edzés, edzés hátán, ugyanis-ez számomra jó hír- leigazoltak a Soproni lány foci csapathoz a SFAC U15-höz és tényleg még az egyetlen héten/napon ahol pihenni/írni tudnék vagy edzés vagy meccs van. De nem szeretném húzni ezzel az időt. Köszönöm, hogy több, mint féléven keresztül olvastátok a blogot. Néhány olvasóval még ismerkedtünk is avagy ember rablást tervezgettünk. Köszönöm, hogy segítettetek a Szofisnak szánt szülinapi videóban, és mellettünk álltatok! Remélem Szofis folytatja, majd a blogot! Mégegyszer köszönök mindent!


Üdv ~D!


A búcsúszavak után következem én. Ez, hogy Dóri abbahagyja a blogot, sajnálatos hír, azonban korántsem azt jelenti, hogy az NSF tovább él majd. Két lehetőség él:
1. Dóri és én keresünk a helyére egy méltó utódot, ugyanis nem tudom egyedül vinni a blogot.
2. Vagy az NSF végleg bezárja kapuit.


Jelentkezőket várjuk a facebookon. (A csoportba való belépés után, privát üzenetben).

Szofiis.

3 megjegyzés:

  1. De kár :( De azért gratulálok Dórinak a foci véget sok sikert neki!
    Ha nem lenne nekem is blogom szívesen jelentkeznék de sajnos így nem tudok :( Remélem folytatódni fog a blog!
    Üdv: Egy rendszeres olvasó Cappy :) Puszi

    VálaszTörlés
  2. Neeeeeeee.........
    kb ez volt a reakciöm mikor olvastam a bejegyzést.
    Az a véleményem hogy nem kéne kárba veszni egy ilyen jó történetet,
    Ha mégis ugy döntötők hogy nem folytatjátok akkor legalább valami rövid csattanóval zárjátok le a történetet.
    Nagyon kevés fanfict-et lehet találni ami még a kő szivű embert is meg siratná ( bocs ezt muszáj volt bele írnom mivel ez most kötelező nekünk)
    By: egy névtelenke ;)

    VálaszTörlés
  3. helló!Én is írok egy blogot és ha még nem találtál volna Szofiis segítőt én szívesen segítek addig! Keres facen Virág Mazál néven és írj!

    VálaszTörlés